زنده گیری مار آتشی در واحد مسکونی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
زنده گیری مار آتشی در واحد مسکونی
نوشته شده در پنج شنبه 11 تير 1394
بازدید : 226
نویسنده :

زنده گیری مار آتشی در واحد مسکونی

مسوول خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری خمین گفت: یک حلقه مار آتشی در یک منزل مسکونی زنده گیری و به دامن طبیعت برگردانده شد.

مهدی کمانی در گفت و گو با ایرنا افزود: نیروهای امداد آتش نشانی خمین در پی تماس تلفنی با سامانه 125 و درخواست کمک ساکنان این واحد مسکونی، به محل اعزام شدند و با استفاده از تجهیزات مخصوص، مار را به دام انداختند.
وی با بیان اینکه این حلقه مار از زمین های کشاورزی و جا گرفتن در خودروی نیسان وارد این واحد مسکونی شده بود، اظهار کرد: طول مار آتشی تا 150 سانتیمتر می رسد و از مارمولک ها، جوندگان کوچک، پرندگان کوچک و گاهی دوزیستان تغذیه می کند.
این مار حالتی عصبی دارد و در برخورد با انسان فرار نمی کند بلکه با صدای هیس هیس شدید انسان را ناراحت می کند و سعی دارد با حمله های مکرر او را گاز بگیرد.
از ابتدای سال جاری تاکنون 10 مار و افعی در مناطق مسکونی شهرستان خمین توسط آتش نشانان زنده گیری و به طبیعت منتقل شده اند.
شهرستان خمین در جنوب استان مرکزی با 110 هزار نفر جمعیت دارای یک ایستگاه آتش نشانی فعال است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: